torsdag 28 februari 2013

Klagovisan

Det kan vara bra att få klaga av sig på en blogg, för vem skulle orka lyssna?
Haft några dåliga dagar med enorm värk i hela kroppen.
Det var som att allt blev sämre igen efter min vurpa.

Dessutom har mitt dagliga illamående blivit värre.
Det börjar likna gallbesvären jag hade före gallblåsan opererades bort.


 
Måste gå och kolla mitt blodtryck för jag tycker jag har huvudvärk var och varannan dag.
Men jag orkar inte...

Måste ringa ortopeden och fråga vad jag ska göra med min höft som inte blir bra.
Jag haltar och det gör ont.
Men jag orkar inte...
När man inte mår bra tål man inte dessa förbannade telefonförsäljare.
Nu har det ökat igen.
Minst fem samtal/dag.
Vad hjälper det att man har Nix?

Men som sagt, det finns dom som har det värre!

Tack för att jag fick lätta mitt hjärta!

1 kommentar:

  1. Gå till doktorn och kolla magen!!!Du kan ju ha nån inflammation så att din sänka är hög.Det hade jag och hade huvudvärk hela tiden.
    Krya på dig!

    SvaraRadera