tisdag 5 februari 2013

Glasögon

I lördags hade jag en skruv lös, 
i bågen till mina glasögon. 

Försökte skruva fast den men det gick inget bra 
för man ser ju inget utan glasögon, haha
och till slut lossnade den helt. 

Det tog ett tag att söka fram några gamla bågar 
som hjälpligt går att använda tills jag kommer iväg till min glasögonbutik.

Nu är frågan? Skaffa nya eller laga dom gamla
som jag skaffade 2008.


Ny synundersökning?
Nya bågar?
Dyrt!

Har man dom för syns skull eller för syns skull?

Klarar mig ganska bra utan men för att se något på datorn och mobilen
måste man ha glasögon!




2 kommentarer:

  1. Om du beslutar dig för nya glasögon är jag gärna med som smakråd, om du vill ha det!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja självklart skall du vara smakråd, det blev ju bra senast. Jag klarar det inte utan dig!

      Radera