fredag 1 februari 2013

Arga doktorn

Funderar allvarligt på att anmäla mig till "Arga Doktorn"

http://www.svt.se/arga-doktorn/Arga doktorn


För det 1:a: 

Har fått den ena diagnosen efter den andra:

Artros
Fibromyalgi
Kronisk mjukdelsvärk
Sömnstörning
Kronisk trötthetssyndrom
ME/CFS


 men aldrig någon behandling!

(Förutom värktabletter som  slagit ut magen)
IBS

Läkaren säger: Det finns inget att göra.

För det 2:a

Den diagnos jag fått behandling för har misslyckats:

Artros i höfterna

Min vänstra höft (opererad 2012-08)
gör ont både vid vila och belastning, vilket gör att jag haltar,
vilket gör att jag måste använda krycka.
Sjukgymnasten säger att benet blivit kortare,
men inte vad jag skall göra åt det, förutom att lägga i en kilklack, 
och det funkar inte. 

Min högra höft (opererad 2007-10)
Värker fortfarande 

Jag är så trött......

1 kommentar:

  1. Nej, men oj vad du har blivit drabbad och så hopplöst att inte få hjälp för problemen. Jag såg dig på stan med kryckor och undrade faktiskt vad som hänt.

    Anders (min bror) har skrivit en kommentar på min blogg till dig. Du kan läsa den där eftersom han inte klarade av att kommentera på din blogg.
    Ha det gott!

    SvaraRadera